iTutorial : Letak iklan yang terapung

Assaamualaikum dan Hye



   Kali ni Fiq nak kongsi lah cara-cara nak letak iklan yang terapung atau apa-apa ja pon boleh yang terapung pada bahagian tepi blog orang.Mesti ada yang nak tahu kan,jom-jom Fiq tunjukkan

        Log in →  → Layout → Layout → add a widget → HTML/java script

#masih samar-samar ke? ok korang boleh tengok iTutorial yang ini

dah dapat kan sekarang copy kod dekat bawah ni kemudian masukkan dan paste dalam HTML/java script

<div style="position: fixed; top: 50px; right:0px;">
000000000000
</div> 

lepas tu 'save'

# yang 000000000 memanjang tu masukkan lah kod HTML/javascript korang ye  (0_-) dah siap !! 
Like sikit jom

No comments: