Lagu Kamu Saja Ainan Tasneem

Assalamualaikum dan Hye


    Terbaik lah lagu baru Ainan Tasneem ni tajuk dia Kamu Saja.Aku baru ja dapat tahu tadi err bukan dah keluar lama dah ke? entahlah biarlah asalkan aku dah dengar hehe nanti orang tanya aku boleh kata aku dah dengar.

 

     Apa yang aku meraban ni.Malam ni aku nak cerita sikit tentang video lagu Kamu Saja ni.Secara jujur aku cakap video lagu ni adalah yang terbaik antara video video lagu Ainan Tasneem yang lain.Yelah mungkin bagi aku saja kot tapi tiap tiap orang ada citarasa kan.Sebenarnya video tu buat aku teringat kenangan zaman budak budak kempunan Ribena dulu haha.


Nak tahu? meh sini aku cerita masa aku darjah dua dulu.Aku ada lah terminat ( terminat? ) ye lah comel kot kawan aku tu.Ape ingat budak-budak tak tahu cinta ke haha.Tapi cinta budak-budak ni lain jenis cinta anak tiri monyet ja.


   Waktu tu masa terbaik nak usya crush ni time masuk perpustakaan ja lah.Satu hari ni jadual kelas aku dengan kelas budak ni masuk perpustakaan.Jadi ditakdirkan budak tu ada di sebelah rak buku depan aku.Ala ala cerita mohabbatein aku ter usya dia muehehe,ada ke babak ni dalam cerita tu.Best kot.. dengan angin yang tetiba mendayu sampai tak sedar cikgu pon ada dekat depan jugak.Sekali yang usya balik bukan budak tu tapi cikgu haha,ape lagi sekali kena tegur malu wooo tapi sekurang kurangnya kitaorang jadi kawan selepas tu.Cerita sejarah dulu kan best bila kenang balik.



  Bab kertas tu pulak hehe tau lah kan cara tu lah yang paling klasik, mak dengan ayah kita pernah buat dulu err kalau salah maap ye... tapi  kalau surat sekarang da tak susun ayat berjela-jela dah macam dulu lagi.Cuma ayat pendek ja alah macam chat lah tapi live haha ..


Mesti korang nak tahu lirik dia kan .. Jom tengok bawah ni


Lirik : Kamu Saja
Nyanyian : Ainan Tasneem

Sayangku bagiku kau mempersona
Kau sempurna kau terima aku seadanya
Walaupun hidup tak selalunya indah
Hariku indah kerna kamu selalu ada

Hanya kamu saja yang mampu membuatku terbang tinggi
Kamu saja yang mampu membuat tidur ku lena
Kamu saja yang mampu membuat mimpiku indah
Kamu saja yang mampu membuat diriku gembira

Tak pernah terlintas di hatiku ini
Untuk curangi dan berpaling pada yang lain
Namamu saja yang terukir di hati
Kau menerangi diriku di kala ku sepi

Hanya kamu saja yang mampu membuatku selalu ceria
Kamu saja yang mampu membuat aku tertawa
Kamu saja yang mampu membuat ku jatuh cinta
Kamu saja yang mampu membuat diriku bahagia

Sayangku bagiku kau mempersona
Kau sempurna kau terima aku seadanya
Walaupun hidup tak selalunya indah
Hariku indah kerna kamu selalu ada

Hanya kamu saja yang mampu membuatku terbang tinggi
Kamu saja yang mampu membuat tidur ku lena
Kamu saja yang mampu membuat mimpiku indah
Kamu saja yang mampu membuat diriku gembira

 




thanks read this entry


Like sikit jom

No comments: