Fd Creative Give Away by Mimie Adam

Assalamualaikum dan Hye

                                 
                             



Wah cantiknya header baru kau ? eh mana header lah kan tercongok ( tercongok ? ) perkataan Give Away tu.Hari ni entah napa tah aku tiba-tiba rajin terlampau melebihi 40°C, eh apekah?                  


  Biasalah pagi-pagi oksigen masih segar.Eh menyimpang siur dah dari tajuk entry ni,sebenarnya kau ak ajak korang join GA ni.Giloss pagi-pagi berGA dah muehehe ada orang ajak aku join ja lah lagipon lama tak ber GA ni.


   Jom lah join alah kalau setakat nak kira menang tu adat lah kan.Janji dapat tengok blog orang lain hoho jadi aku nak tag lah sorang dua tiga noh ...Mari kita lihat siapa yang kena .....


               # Cik Fieda
               # Cik Hazanis
               # Cik Husna


Thanks read this entry, err entry ke?


Like sikit jom

6 comments:

MiMiNadam said...

hihi. mimin laa, bukan mimie . hihi. btw , goodluck !

Afiq said...

@MiMiNadam eh haha sori tersilap :D welcome..

Yumida Huda said...

gdluck...cantik banner dia kan

MaMa Rey said...

good luck ya Afiq..
akak follow sini k..:)

Afiq said...

@Yumida Huda hehe yup2 cantik :)

Afiq said...

@MaMa Rey thnkz :) ... trima kasih follow