Home iTutorial

Blog Lyssa Faizureen Hilang !!

Assalamualaikum dan Hye



  Wah tajuk macam ye ye ja kan tajuk entry ni tapi memang betul.Sapa tak kenalkan blog yang terkenal dengan tutorial ni yang mana newbie macam aku ni mengadap blog Lyssa ni lah nak cari tutorial agaga.
Hari ni tengah boring boring sikit nak lah cuba mana mana tutorial yang best dekat blog ni.Terkejut aku bila keluar setempek ' Error 404 not found' '.Tak puas hati aku pon mengrefresh empatplohkali sampai komputer sekali terrefresh.Nak tahu macam mana tegok gambar ni

blog lyssa faizureen hilang

 Rasa pelik jugak kan.Aku pon tetiba rasa mesti kesian kan dekat Kak Lyssa .. yelah blog famous tetiba hilang.Aku mengooglekan masalah ni mana tau orang lain lebih tahu tetiba jumpa satu entri ni.Dia terangkan apa masalah sebenarnya.

Nak tahu apa masalah nya ?

Sebenarnya domain Lyssasecret.com memang sudah hilang tetapi blog tu tak hilang lagi.Ini terjadi kerana domain Lyssasecret sudah tamat tempoh pegaktifan.Kalau korang nak pergi ke blog Lyssa korang boleh klik link ni.Sebenarnya blog dia telah dikembalikan ke alamat asalnya iaitu lyssadollixiouse.blogspot.com.

Jadi tak payah risau sudah lah ya kalau nak cari tutorial tu..

kredit maklumat dari Kartikel.com
Like sikit jom

No comments: