Home iTutorial

Bersoal Tanya di Ask.fm


Assalamualaikum dan Hye


ask.fm
                                         
    Mesti korang pelik kan ape tiba-tiba letak gambar yang pelik ni kan.Ok-ok sebelum tu korang tegok dulu gambar tu,widge tu ada dekat sidebar blog Fiq kan.Haa malam ni Fiq nak cerita pasal benda ni lah.

    Nama dia Ask.fm.Apa kemenda tu? sebenarnya Ask.fm ni adalah laman sosial yang berkonsepkan tanya dan jawab.Bagi korang yang sudah biasa dengan Formsping.me korang akan tahu lah macam mana laman web ini befungsi.

     Dengan laman web ini korang boleh tanya apa-apa sahaja kepada mereka yang ada akaun Ask.fm ni.Sebenarnya matlamat penubuhan laman web ni bertujuan bagi membincangkan soalan ataupun masalah yang sukar,ye lah mungkin korang tanya kawan korang tetapi gagal dapat jawapan, korang boleh cuba tanya di Ask.fm ni mungkin korang akan dapat jawapan yang korang kehendaki.

      Kalau korang yang tak ada akaun Ask.fm lagi tu jom lah buat.Cara sign up dia sama saja dengan Facebook cuma dia boleh sign up guna Twitter,Facebook dan vk.com

Kalau nak letak widget dia pulak nanti Fiq buat tutorial atau korang search Google ja.Jom tengok macam mana rupa Ask.fm ni .Jom join!  korang boleh tanya apa saja di widget dekat sidebar tu yah

                                                                       


Budak baru huhu
Like sikit jom

2 comments:

Anonymous said...

This is really interesting, You are a very skilled blogger.

I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your fantastic post.
Also, I have shared your site in my social networks!

Anonymous said...

Its like you read my mind! You appear to know so
much about this, like you wrote the book in it or something.
I think that you could do with a few pics to drive the message home a bit, but other than that, this is magnificent blog.
A great read. I will definitely be back.