Home iTutorial

Blogger Belia Blogger Cool

Assalamualaikum dan Hye

                                 

   Smart kan banner dekat atas tu.Banner geng blogger ka tu? eh tak lah kalau nak tahu banner tu adalah banner salah satu segmen yang dianjurkan oleh Blogger terkenal Hasrul Hassan.Jom ikut aku saya segmen ni .

    Ok lah saya nak cerita sikit lah tentang blog saya nih.Blog yang ( err ) cantik ni diberi nama !! Mohd Afiq !! kenapa diberi nama sedemikian,Ye lah baik guna nama sendiri dari nama yang pelik pelik kan.Tagline nya pulak Pena Yokiko bukan bahasa jepun atau korea tau tapi bahasa saya sendiri maknanya perkongsian info yang berguna. Alamat sewa blog ini ialah prince-qye.blogspot.com.Ye lah mampu sewa ja dari Blogger.

     Bagi saya lah kan blogger belia ni patot menjadi blogger yang cool sebab kalau korang cool maka banyaklah kawan disitu.Saya rasa diri saya sendiri pon cool jugak sebab talkative,senang berkawan cuma kadang-kadang malu sikit dengan orang yang belom kenal.Saya suka berkawan sebenarnya sebab bila kita suka suka berkawan jadi kita boleh bina sebuah komuniti yang besar tak kira lah dalam blogger atau pun diluar.Jadi kita akan mudah mendapat info info serta maklumat dari kawan kawan kita.

      Antara contoh contoh korang blogger yang cool seperti suka blogwalking,suka berbalas komen,tidak suka mengutuk blogger lain melalui entri entri korag.Jom pakat pakat amalkan sikap blogger cool semoga kita akan mejadi blogger yang disenangi ramai.
Like sikit jom