Tukar Android seakan iOS

Assaamualaikum dan Hye

   Biasalah tu kan sesetengah orag memang minat sangat dengan iPhone ni tetapi sayang tiada bajet lah pulak jadi tepaksa lah korang beli gadget android sebagai pengganti.Tapi janganlah sedih sebab sekarang ni

    Jom Fiq nak tunjukkan cara nak tukarkan korang punya adroid seakan iOS.Apa yang korang perlu download haya applikasi dibawah.

1. Go SMS pro
2. Go SMS iPhone theme
3. Espire Launcher
4. Magic Locker Main
5. iPhone Locker (Magic Locker)
6. Go Keyboard
7. Go Keyboard iPhone theme

  Lepas dah download semua tu korang follow video nie yaa.
Sekarang sudah siap 'iOS' korang.Amacam menjadi tak ? 
Like sikit jom

No comments: