Blog yang telah diterjah pada 1/1/2013

hye

Yoo apa khabar,moga ceria-ceria selalu lah yee di tahun bari ni.Bermula semalam Af da buat rekod Af sendiri (rekod lah sangat) nak blogwalking sebanyak mungkin sempena tahun baru ni.Kat bawah ni adalah Blog yang telah diterjah maaf kalau tak tinggal footprint.Hehe mungkin Blog korang ada dalam list :D


1.   http://www.islamitusuci.com
2.   http://aztiqah0216.blogspot.com
3.   http://honeykoyuki.blogspot.com
4.   http://www.ciktom.com
5.   http://adibsite.blogspot.com
6.   http://wyna95nubies.blogspot.com
7.   http://www.lyssasecret.com
8.   http://finieqarl.blogspot.com
9.   http://liyanaal-hany.blogspot.com
10. http://denaihati.com
11. http://evangelistanil.blogspot.com
12. http://cloxet.blogspot.com
13. http://zamrispoon.blogspot.com
14. http://dayahminomo.blogspot.com
15. http://akutracy.blogspot.com
16. http://www.cikfie.com
17. http://liadiana97.blogspot.com
18. http://studentkecik.blogspot.com
19. http://www.ahsfantasy24.com
20. http://ehfarahin.blogspot.com
21. http://www.byrawlins.com
22. http://misschronicz.blogspot.com
23. http://zafarah.blogspot.com
24. http://miastorymoory.blogspot.com
25. http://sayabukanhotstuff.blogspot.com
26. http://honey-yeo.blogspot.com
27. http://d-doladolly.blogspot.com
28. http://monobiara.blogspot.com
30. http://hawaahmady92.blogspot.com

setakat tu ja yang mampu.Mata sudah ngantok ok apakata korang cuba tejah meeka pulak :D
Like sikit jom

4 comments:

Remy hazza said...

lepas nie boleh ler terjah remy selalu.....he3

Qye said...

InsyaAllah boleh-boleh ja tnga buat rekod sendiri ni hoho

Adib Site said...

thanks.. =D

Qye said...

Adib : Welcome