Home iTutorial

kini muncul semula

hye

Salam sejahtera semua.Maaflah lama menyepi kerana banyak event-event yang tak dapat dielakkan.Antara event yang terbesar yang aku lalui mestilah SPM.Bercerau darah aku jawab soalan-soalan SPM tu susah yang amat lah.Ok2 kini i'm back untuk menulis post-post baru untuk korang semua.

  Sekarang status aku dah bertukar dah noi dari 'budak sekolah' jadi 'lepasan SPM'.Boring juga sebenarnya jadi budak lepasan SPM ni rindu nak sekolah balik laa semua ada.Ahh lupakan semua tu yang pasti sekarang aku nak ambik lesen sadiss baii kawan aku yang lain pakat ada lesen kereta dah tinggal la aku sorang-sorang jalan kaki sebab tak ada lesen.

 Ok sampai situ saja nah.Maaf sebab ayat yang tak menarik sebab 'baru bangun tido' mamai lagi ni nih.DAA see next time


Like sikit jom

No comments: