Home iTutorial

pengalaman pertama hari ke sekolah

  hye,baru dpt jengah sikit blog nie maklumlah masuk2 skolah ja dah sibuk dengan homework yang tak berhenti-henti diberi oleh cikgu yang disayangi :-P .Ok2 'back to topic' rase macam budak darjah satu pulak kan cerita bab first day check in skolah hehe

   ok sbenarnya aku memulakan ssi persekolahan 2012 nie pada 04/01/12 walaupun tinggal di kedah.semua nie sbb aku diserang demam panas sehingga memaksa aku melupakan hari yang penting pada 3/1/12 tu T_T 

tak pe lah macam mana pon segalanya telah selesai,pagi 4 hari bulan tu terdengar sayup2 suara kawan aku (hakim) memanggil,aku menggagahkan diri sbb x sihat sepenuhnya lagi,sampai2 ja di sekolah terus diberi tugas untuk menjaga pintu pagar(owh lupa nak cerita yang aku ni pengawas).setelah loceng dibunyikan bermulalah tugas mengambil nama aku,fuhh banyaknya orang datang lewat 'alamatnya penuhlah notebook aku yang comel nie dengan nama orang yang datang lewat' .perhimpunan pun bermula tak lama selepas itu,tengah syok2 bertugas tetiba terdengar suara garang guru disiplinku yang memberi amaran kepada pelajar yang belum membuat pendaftaran semula lagi.terasa dalam je amaran tu sebab aku pun x daftar semula  lagi hehe nasib lah semuanya selesai dengan bantuan cikgu aku (terima kasih cikgu) penat jugalah berada di f0rm5 nie(senior sudaa) buka2 skolah trus blajar and homework pon x henti2 lah diberi huh ...
ok2 got to go untuk menyiapkan homework,maklumlah tahun nie SPM kna lah berusaha lbih sikit ...




pray for me can survive this year



Like sikit jom

No comments: