kumpulan Soleh-In

hye semua hari ini saya nak post tentang kumpulan nasyid ni.Kumpulan yang dimaksudkan ni ialah kumpulan SOLEH-IN.kalau anda ada menonton Majlis Al-Quran Peringkat Kebangsaan ke-55 di Johor haritu anda pasti mengenali kumpulan nasyid ini.Mereka membuat persambahan dengan lagu yang bertajuk TANGGUH SOLAT

kumpulan ini dianggotai seramai empat orang antara nya
 ====> Muhammad Syameer Izzat Muhamad Fuad
 ====> Mohd Hazieq Mohd Nizam
 ====> Mohamad Aqmal Daniel Hasyim
 ====> Mohd Hilal Halidi

                                           


                                  tangguh solat

             

Like sikit jom

8 comments:

syu_hada said...

boleh saya tahu dimana ahli kumpulan nasyid ni bersekolah?

Anonymous said...

Yang saya tahu mereka bersekolah di Johor

nur_99 said...

ohh...
berapa umur mereka??

Qye said...

rasa-rasa masih bersekolah rendah

Ilham Humairah said...

saye suke dgr suara hilal halidi...suara dye merdu sgt...sye ade nk tanye soalan...hilal halidi tu skrg nie dlm kumpulan gemersik tari kan??

Afiq said...

@Ilham Humairah ernm sori tak pasti lah pulak..tapi saya memang minat kumpulan ni :)

Anonymous said...

ye, hilal halidi dan aqmal daniel juga ahli gemersik tari.

Syah said...

Rasa macam nak tahu pulak pasal kumpulan ni...