Al fatihah buat Allahyarhamah Yasmin Hunwick dah rakannya

     Al-Fatihah kepada rakan seperjuangan kita ( buat calon2 SPM ).ok mungkin ada yang tertanya-tanya kan siapa sebenarnya Yasmin Hunwick ni.artis ka atau mungkin orang2 terkenal yang lain.X lah dia sebenarnya orang biasa saja macam anda-anda semua.Dia difahamkan dilanggar oleh sebuah van ketika motosikal yang mereka naiki cuba membuat pusingan u ..tak sempat nak sertai kita bersama-sama berjuang untuk SPM


 tweet daripada Arwah yang menggambarkan pemergian Arwah.

sedih tapi rasa Yasmin ni bertuah pun ada juga kerana seolah- olah dia mendapat tahu akan ajalnya

mungkin Allah lebih menyanyanginya Arwah.Moga roh Arwah dan rakan2 nya dicucuri rahmat .....
nak tahu tentang berita rasmi

klik link nie MyMetro

Al-Fatihah



Like sikit jom

1 comment:

Anonymous said...

al-fatihah semoga rohnya dicucuri rahmat